jueves, 28 de octubre de 2021

UNHA CARTA DE AMOR A MIÑA TERRA

 

QUEROTE GALIZA


Galiza, terra dos meus amados devanceiros,

no teu ventre so formou o meu ego de ferro,

polas túas terras forxei o meu destino,

para ben ou para mal, miña sorte camiña contigo.

Es esa nai virtuosa que todos queremos,

patria de xente de bo corazón,

forzar e un pobo que avanza unido,

en busca dun futuro coma Nación Libre.

 

Quérote, ámote, como soamente a liberdade o fai,

coma soamente un bo fillo, ama a súa nai,

a túa vontade e saber, confío o meu destino,

pois no teu seno desexo conquistar a mina dita.

Quérote Galiza, pero miñas palabras coxean a xenialidade,

non sou dono da lírica dos ilustrados,

aquel que tan ben vestían Rosalía ou Curros,

non, eu non son un trobador das letras galegas,

soamente un amante da túa beleza perenne,

que descoñece que vocábulos definen mellor a túa virtude.

 

Galiza, Galiza do meu corazón,

virtude que me viste de festa,

patria que alenta meu sorriso,

soamente ti logras que vibre de gozo,

a túa figura muda os meus egos,

mentres che contemplo pola miña fiestra.

En ti namorei,

ela é una francesa

que botou gozo sobre min,

enderezou meu camiñar,

ensinoume os dons do amor,

o valor da sinceridade,

ata facerme home virtuoso.

Ela e a nai dos fillos que nunca teremos,

a compañeira onde choro meus lamentos,

a miña felicidade e o meu sorriso.

 

Galiza, beleza entre picos,

frescura en cada intre,

terra de meigas e santas compañas,

onde as lendas visten as fraguas,

terra de historia máxica que nos une,

de vida e tamén de morte,

terra onde me criei.

Terreo de lobos, e raposos,

de carballos vestindo xardíns,

terra que bican meus pes,

mentres desgastan as punteiras das miñas botas.

 

Galiza, irmá inmaculada da portuguesa,

coa a que compartes o gran Miño,

no que os meus pes se refrescan.,

antes de proseguir o meu camiño.

Terra celeste, bandeira branca e azul,

quérote nun silencio que me doe,

mentres bico os teus vellos pinos,

cheiro os teus perfumes naturais,

e tomo descanso nos teus campos,

ou saboreo una das túas mazás.

Porque es Edén nos meus soños,

arma que carga os meus desexos,

aire limpo que me visita cada mañá,

dias saudándome desde o infinito,

invitándome a responderche o teu sorriso.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

AGOSTO MELANCÓLICO

  MIS SUEÑOS ADORNAN LAS CUNETAS   1 Agosto, me engalana de luto, con su mantilla de pesadumbre, roba mis ansias por el camino, rodeado por ...