jueves, 28 de octubre de 2021

XADREZ EN 90 PALABRAS

 


XADREZ

Xadrez, deporte que aliña meu ego, que aviva meu alma ata facela brincar de felicidade. Una actividade que supuxo para min dende os tempos mozos unha fonte de ocio, saber, competicións e, ante todo integración. Por iso sempre lle estarei eternamente grato. Cando me atopo ante un taboleiro, múdome noutra persoa, vólvome un gladiador disposto a vender caro o meu pelexo, nunha loita constante co rival, pero tamén co meu interior, cos meus medos, coas miñas dúbidas... o xadrez, faime forte, máis sabio, e sobre todo, máis feliz.

Grazas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

AGOSTO MELANCÓLICO

  MIS SUEÑOS ADORNAN LAS CUNETAS   1 Agosto, me engalana de luto, con su mantilla de pesadumbre, roba mis ansias por el camino, rodeado por ...